Reklamace

Niceboy®

Reklamace

Omlouváme se za komplikace s naším produktem, uděláme vše pro to, abychom Vám reklamaci vyřídili co nejrychleji. Aktuálně se doba vyřízení reklamace pohybuje jen okolo 5 - 10ti dní.

Pokud si nejste jistí, zda jde u Vašeho výrobku o závadu, nebo potřebujete pomoci s jeho nastavením či ovládáním, kontakujte nás prosím na naší zákaznické lince +420 733 555 255 nebo na e-mailu info@niceboy.cz.

Zboží na reklamaci můžete buď odeslat či donést do obchodu, ve kterém jste produkt zakoupili, nebo ho můžete odeslat přímo do našeho reklamačního centra, které zajišťuje společnost VSP data a.s.

Zboží prosím pošlete na adresu viz níže s popisem závady, kopií dokladu o koupi a Vašimi kontaktními údaji (telefon + e-mail).

Pokud máte na naše reklamační centrum nějaký dotaz, využijte prosím kontaktní formulář viz níže.

 

Česká republika

VSP DATA a.s. Service Park Area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Česká republika
tel.: +420 381 489 800
e-mail: niceboy@vspdata.cz

sběrné místo v Praze
(možnost zboží přinést i osobně)

VSP DATA a.s.
Jeremenkova 88
140 00 Praha 4
Česká republika
tel.: +420 731 687 923
Po – Pá 8:00 – 17:00

sběrné místo v Bratislavě
(možnost zboží přinést i osobně)

VSP DATA SK s.r.o
Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava
Slovensko
tel.: +421 245 691 375
Po – Pá 8:00 – 16:00